FC Groningen versterkt selectie met nieuwe spelers
FC Groningen heeft zich recentelijk versterkt met meerdere transfervrije spelers, waaronder de doelman Rijk Janse, die de voetsporen van zijn broertje Dies Janse volgt. Rijk debuteerde meteen in de club, terwijl Dies de club verlaat. Daarnaast is ook de nieuwe middenvelder Clement gekomen van Sparta, waarmee FC Groningen naar verluidt bijna twee nieuwe spelers heeft verwelkomd. De club is optimistisch over de toekomst en ziet kansen voor verdere ontwikkeling van de nieuwe aanwinsten.
FC Groningen, Voetbal International, RTV Noord, ForzaNEC, VoetbalPrimeur, pzc.nl, Waterwegsport, Soccernews.nl, Nieuwslens, FCGFans