Concert at Sea in de ban van extreme hitte en drukte
Concert at Sea is van start gegaan onder extreme hitte, met temperaturen die oplopen tot 35 graden. Ondanks de warmte weten duizenden bezoekers zich te vermaken, met optredens van grote namen en drukte bij de vernevelaars. Tijdens het festival zijn er extra maatregelen getroffen vanwege de hitte, en zijn er files ontstaan op de N57. Artiesten en bezoekers genieten echter volop van de festiviteiten. De sfeer is uitgelaten, met onder andere een opening van Miss Montreal. Dit jaar wordt tevens een mijlpaal gevierd: 20 jaar Concert at Sea.
pzc.nl, RTV Noord, Omroep Zeeland, Rijnmond, NPO Radio 2, KIJK, BN DeStem, FlakkeeNieuws, wereldregio, RTV Oost