Eigenaar haalt vastgelopen camper uit natuurgebied Grolloo
Na een week van problemen met een vastgelopen camper op het vlonderpad in Grolloo heeft de eigenaar uiteindelijk zelf het voertuig weggehaald. De camper was door een navigatiefout van het pad gezakt, wat leidde tot een stortvloed aan tips en suggesties van Staatsbosbeheer en de lokale bevolking. Aanvankelijk was er zelfs overwogen om een helikopter in te schakelen voor de berging, maar de eigenaar vond zelf een oplossing en kreeg de camper weer op de weg. Het incident heeft echter geleid tot discussies over de geschiktheid van navigatiesystemen en het gebruik van kwetsbare natuurgebieden.
NOS, RTV Drenthe, RTL.nl, Hart van Nederland, Dagblad van het Noorden, De Telegraaf, Staatsbosbeheer, AD.nl, De Gelderlander, Nieuwslens