Ajax neemt afscheid van trainer Oscar García na vier maanden
Ajax en Óscar García hebben in goed overleg besloten hun samenwerking te beëindigen. Na slechts vier maanden als interim-trainer vertrekt García per direct. De club is hem dankbaar voor zijn inspanningen, maar met de komst van de nieuwe hoofdcoach Michel, een landgenoot van García, werd de situatie voor beide partijen lastig. Het contract van García is ontbonden, en beide partijen gaan nu hun eigen weg.
FCUpdate.nl, AD.nl, NU, NOS, VoetbalPrimeur, De Telegraaf, Voetbal International, sporza.be, NH Nieuws, AT5