News-News.Zip

Nieuws in het Nederlands / 27.06.2026 / 11:00

FC Groningen verwelkomt nieuwe spelers en start voorbereiding op het seizoen.

FC Groningen heeft recentelijk twee transfervrije spelers toegevoegd aan hun selectie. Pelle Clement, die meer dan 200 Eredivisie-duels heeft gespeeld, is overgekomen van Sparta Rotterdam en heeft een contract voor twee jaar getekend. Daarnaast is Rijk Janse, de oudere broer van de vertrekkende Dies Janse, ook aangetrokken door de club. FC Groningen heeft dinsdag de eerste training van het seizoen afgewerkt, waar zowel nieuwe als vertrouwde gezichten aanwezig waren. De club lijkt zich goed voor te bereiden op de komende uitdagingen en hoopt met deze versterkingen de competitie positief tegemoet te treden.
VoetbalPrimeur, NOS, De Telegraaf, FC Groningen, NU, RTV Noord, Voetbal International, OOG Groningen, Groninger Internet Courant, FCGFans